Ga naar de hoofdinhoud

Je cookievoorkeuren - Gemeente Almere

Cookies accepteren helpt ons dit platform te verbeteren. Lees ons cookiebeleid.

Gemeente Almere Home
  • Home
  • Evenementen
  • Over

Ger van Houten

Lid sinds 27 juni 2023

Alle bijdrages die door deze deelnemer zijn ingediend

Er zijn 2 projecten beschikbaar.
Populair ideeën zijn geladen.

mee praten over het groen en ecologie

Ger van Houten•3 jaar geleden Geachte gemeente,Ik ben al 25 jaar een bewoner van het mooie apartement Aqua-verte aan de Fellinilaan in Almere -Filmwijk. Ik lees volop over al de nieuwe ideeen die gevoerd en genoemd worden over de Esplanade en rondom het stadhuis en station. het kan allemaal maar niet op ,en ook de kunst mag hier genoeg kosten ,en de bloemenpracht met overal grote bloemenbakken kan allemaal niet op. maar wij bewoners van de Filmwijk kijken al jaren tegen twee dooien plantenbakken aan en we hebben twee vergaderingen mee gesproken over het afmaken van het rondje weerwater. dit zou rondom mei juni gaan starten in 2023 ,maar er gebeurt nog helemaal niets,terwijl het gras hier ook mondjes maat nu gesnoeid wordt en het gras hier bijna een meter hoog is. ik vraag nu eens aandacht om het rondje weerwater eens af te maken ,en het daar om het station en stadhuis eens even kwa kosten plaatje eens te laten zoals het is. er zijn andere plekken die de aandacht vragen. graag eens een begin maken met de mooie planten en beloofde steigers in het weerwater bij het Walt dineu\yplansoen. en in ieder geval in de twee bakken met dooie planten er een bloemetje in te zetten. hoor en verneem graag een antwoord,met vriendelijke groet,Ger van Houten.Bewoner Filmwijk

mee praten over het groen en ecologie

Ger van Houten•3 jaar geleden Geachte gemeente,Ik ben al 25 jaar een bewoner van het mooie apartement Aqua-verte aan de Fellinilaan in Almere -Filmwijk. Ik lees volop over al de nieuwe ideeen die gevoerd en genoemd worden over de Esplanade en rondom het stadhuis en station. het kan allemaal maar niet op ,en ook de kunst mag hier genoeg kosten ,en de bloemenpracht met overal grote bloemenbakken kan allemaal niet op. maar wij bewoners van de Filmwijk kijken al jaren tegen twee dooien plantenbakken aan en we hebben twee vergaderingen mee gesproken over het afmaken van het rondje weerwater. dit zou rondom mei juni gaan starten in 2023 ,maar er gebeurt nog helemaal niets,terwijl het gras hier ook mondjes maat nu gesnoeid wordt en het gras hier bijna een meter hoog is. ik vraag nu eens aandacht om het rondje weerwater eens af te maken ,en het daar om het station en stadhuis eens even kwa kosten plaatje eens te laten zoals het is. er zijn andere plekken die de aandacht vragen. graag eens een begin maken met de mooie planten en beloofde steigers in het weerwater bij het Walt dineu\yplansoen. en in ieder geval in de twee bakken met dooie planten er een bloemetje in te zetten. hoor en verneem graag een antwoord,met vriendelijke groet,Ger van Houten.Bewoner Filmwijk
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Sitemap
Mogelijk gemaakt doorGo Vocal voorheen CitizenLab